I. ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ ОТ КЛИЕНТИ - ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
Вашето право за връщане на стоки е гарантирано от Закона за защита на потребителите (ЗЗП). Съгласно чл. 50 на ЗЗП потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките или от датата на приемане на последната стока при много стоки в една поръчка, които се доставят отделно.
1. Общи условия за връщане на продукти
За да върнете продукт, трябва да сте изпълнили следните условия:
• Да пазите всички документи от покупката - фискален бон, фактура, гаранционна карта или приемо-предавателен протокол.
• Да сте запазили оригиналната опаковка на продукта цялостна и неразкъсана.
• Да е в пълна комплектация - с налични всички аксесоари, упътвания, кутии и помощни опаковки.
• Ако сте закупили повече бройки от един продукт, може да върнете само една, която е била разопакована.
• Ако към закупения продукт е имало подарък, то последния се връща задължително с основния продукт.
2. Продукти, които не може да върнете
• Разопаковани и ползвани продукти.
• Продукти с липса на оригинална опаковка
• Продукти, изготвени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания.
3. Как да върнете продукт
• Уведомете ни в 14 дневен срок от закупуването му по удобен за вас начин - телефон, имейл, форма за контакт.
• Уверете се, че продуктът е с оригинална опаковка, аксесоари, упътвания, етикети, гаранционна карта, както и с всички оригинални документи, които сме ви издали за него.
• Изпратете го за ваша сметка с избран от вас куриер, като продукта задължително трябва да е поставен в плик на куриерска фирма или в друга здрава опаковка, върху която да бъдат залепени документите за връщане (товарителница и т.н.). Не залепяйте нищо върху оригиналната опаковка на стоката (кашон или плик) на продукта като товарителница, тиксо и други лепенки, които да увредят търговския и вид.
• След получаване на продукта, той ще бъде детайлно прегледан от наши служители.
• Не носим отговорност за настъпили щети по продукта по време на транспортирането му до нашия адрес.
Не по-късно от 14 дни от датата на заявлението за връщане е необходимо да изпратите обратно продуктите или доказателство, че са изпратени. Съгласно чл.54 ал.4 на ЗЗП имаме право да задържим плащането на дължимата ви сума до получаването на стоките на указания във формуляра наш адрес. Разходите, свързани с връщането на продуктите са за сметка на потребителя, както и рискът от случайно им повреждане по време на транспорта.
II. ВРЪЩАНЕ НА СУМИ - ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
1. Срок за връщане - ще възстановим получените от вас суми в срок от 14 календарни дни от датата на уведомяването ни или от датата на получаването на продукта на посочения от нас адрес. Съгласно чл. 54 ал. 4, имаме право да отложим плащането, като за начална дата да се счита датата на получаване на продукта на посочения от нас адрес.
2. Начин на връщане на суми - получените от вас суми ще възстановим с плащане на посочена от вас банкова сметка. При липса на такава, ще ви върнем сумата с пощенски запис.
3. В кои случаи няма да възстановим в пълен размер получените от вас суми:
• След получаването на върнатия продукт установим следи от употреба
• Липса на пълна окомплектовка и документация
• Нарушена и разкъсана оригинална опаковка
При установени щети, описани в горните точки, съгласно чл. 55 ал. 4 от Закона за защита на потребителите можем да задържим до 30% от заплатената сума, в зависимост от констатираното от нас състояние на върнатия продукт.
Подробна информация за вашите права може да получите на
сайта на Комисията за защита на потребителите или
сайта на Европейската комисия, секция гаранции и връщане на продукти.